Verzendingsbeleid

Na het plaatsen van uw bestelling, hanteren we een verwerkingstijd van 1-2 dagen om uw artikelen zorgvuldig te verpakken en klaar te maken voor verzending.

Hier vind je een gedetailleerd overzicht van de gemiddelde verzendtijden per locatie nadat de bestelling is verwerkt:

  • Nederland & België
    • 6-12 werkdagen

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een kennisgeving per e-mail met een volgnummer, zodat u uw pakket kunt volgen. Als u vragen of zorgen heeft over uw verzending, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze toegewijde klantenservice op info@valkyra.nl die u graag zal helpen.

 

Beschadigd of verkeerd artikel?
Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport of dat er een verkeerd artikel wordt geleverd. Hiervoor leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuw pakketje en kunnen we helaas geen terugbetaling uitvoeren. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug.

 

Verloren of teruggestuurd pakket?
In het geval dat een pakket verloren is gegaan of niet is afgeleverd als gevolg van een logistieke reden, zullen wij altijd een nieuw pakket verzenden voordat wij overgaan tot ons terugbetalings- en retourbeleid. 

 

Levering tijdens niet thuis of bij het postkantoor
Indien een pakket geleverd wordt aan de deur of afgegeven wordt op een postkantoor heeft Valkyra de kosten gemaakt om het pakket te leveren. Indien het pakket niet wordt aangenomen of niet opgehaald wordt van het postkantoor dan gaat dit automatisch retour richting de leverancier en zijn wij gerechtigd om €15 euro van het bedrag dat je retour krijgt, in te houden.

 

Annulering van geplaatste bestellingen
Onze bestellingen worden direct in het verwerkingsproces gestopt, annuleren is daarom helaas niet mogelijk.