Retour-en Terugbetalingsbeleid

We hanteren een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat je na ontvangst van je artikel 30 dagen de tijd hebt om een retour aan te vragen.

Als je product ongebruikt is en in de originele verpakking zit, je je nog in de aankoopperiode van 30 dagen bevindt en het product aan de onderstaande voorwaarden voldoet, bieden we je graag je geld terug! We hebben een 100% tevredenheidsgarantie of je geld terug-garantie omdat we geloven dat onze producten van de hoogste kwaliteit zijn en je verwachtingen zullen overtreffen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Dit is hoe het proces werkt voor alle producten:

  1. Stuur ons een e-mail naar support@valkyra.nl en geef aan of je wilt ruilen of retourneren en laat ons weten dat je de bestelling of delen ervan aan ons wilt retourneren.
  2. Vraag onze klantenservice of we de retour kunnen accepteren. Je kunt ook een retouradres opvragen (let op: dit is niet het adres op onze website).
  3. Als we de retour kunnen accepteren (binnen de geaccepteerde termijn), volg dan de onderstaande instructies. Verpak het te retourneren product veilig en stevig in de originele verpakking.
  4. Stuur het pakket naar het retouradres dat je van onze klantenservice hebt ontvangen.
  5. Stuur de Track & Trace-code naar onze klantenservice.
  6. Zodra je pakket is ontvangen en binnen 3 dagen na ontvangst is geïnspecteerd, zullen we de geretourneerde producten terugbetalen via de betaalmethode die je hebt gebruikt voor de producten.

Stuur een retourzending nooit naar de afzender! Wij voorzien u van het juiste adres nadat u ons daarom gevraagd hebt. U, de klant, bent verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending.

Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour aan te vragen, worden niet geaccepteerd.

Voorwaarden voor restitutie
Om in aanmerking te komen voor een restitutie, moeten de volgende voorwaarden worden voldaan:

  1. Het product moet in de oorspronkelijke staat verkeren en ongebruikt zijn.
  2. Het product moet worden geretourneerd in de originele verpakking, inclusief alle bijgevoegde accessoires en handleidingen.
  3. De retourzending moet worden voorzien van een geldig retourautorisatienummer (RMA) dat is verkregen via onze klantenservice.
  4. Het product moet worden geretourneerd binnen de aangegeven terugbetalingstermijn.

Terugbetalingen
We laten je weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, krijg je binnen 10 werkdagen automatisch je geld terug via je oorspronkelijke betaalwijze. Denk eraan dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en verwerkt.

Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds we je retourzending hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via support@valkyra.nl

Schade en problemen
Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.

Ruilen
De snelste manier om ervoor te zorgen dat u krijgt wat u wilt is om het artikel dat u hebt terug te sturen, en zodra de terugzending is geaccepteerd, maakt u een aparte aankoop voor het nieuwe artikel.